Ta bort trådar och inlägg?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Bopplan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 112
B

Bopplan

Hur tar man bort trådar och inlägg som man själv har lagt in??? :confused:

Sv: Ta bort trådar och inlägg?

Det går inte göra det längre...det man kan göra är att klikcka på Ändra och sedan ta bort all text man skrivit och skicka igen...Fast har märkt att det inte går skicka tomma inlägg...så jag brukar skriva *''raderad''''

Sv: Ta bort trådar och inlägg?

meningen är väl att man skall stå för det man har skrivit så jag tycker det är ganska bra att man inte kan ta bort vad man har skrivit, om man dessutom tar bort så blir det lätt missförstånd eftersom tråden -ehm, inte får en röd tråd då :p

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
246
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 077
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
715
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka