Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vill helst inte det. Padden är bara använd några gånger, samtidigt som den är några år gammal. Detta gör att jag förlorar väldigt mycket om jag säljer den.Är det inte bättre att sälja denna och sen köpa en ny?
Men förlorar du verkligen mer pengar än vad det kostar att lämna in och åtgärda?vill helst inte det. Padden är bara använd några gånger, samtidigt som den är några år gammal. Detta gör att jag förlorar väldigt mycket om jag säljer den.
Padden köptes till min förra häst som bara han använda den några gånger. Sen har Padden varit i förrådet i 3 år.
Detta + att gör du åverkan på den och sedan vill sälja den lär du ha sänkt värdet rejält om det inte är riktigt proffsigt gjort. Andrahandsmarknaden på just Mattespaddar tycker jag är rätt bra så att sälja en begagnad med kant och hitta en likvärdig begagnad utan kant borde gå ganska jämnt ut så det som kostar är frakten. Eller testa att lägga ut en bytesannons?Men förlorar du verkligen mer pengar än vad det kostar att lämna in och åtgärda?
Tål verkligen att tänka på.Men förlorar du verkligen mer pengar än vad det kostar att lämna in och åtgärda?
Tror inte det påverkar värdet. Så vanligt att inte spänna fastTål verkligen att tänka på.
”Tyvärr” har jag redan klippt bort stropparna, vilket också lär påverka värdet.
Men inser att det nog ändå är lika bra att försöka sälja den, än att den samlar damm i garderoben…
Jag har både köpt och sålt mattespadd. Om den är i nyskick och du tar bra bilder så är den såld snabbt.Tål verkligen att tänka på.
Men inser att det nog ändå är lika bra att försöka sälja den, än att den samlar damm i garderoben…
Många klipper bort stropparna så det är nog inte ett problem.Tål verkligen att tänka på.