Sv: Ta bort användarnamn/trådar samt byta användarnamn
Om du skickat PM så kan det ta allt från en liten stund till flera veckor. Ibland har det hänt att det gått så lång tid att jag PM:at tillbaka och frågat om det fortfarande är intressant. Och en del har missats helt. Om det var längre än en månad sedan, skicka ett nytt PM.
Jag försöker samla ihop och ta ett antal användarnamn samtidigt.
Mail skall man inte skicka.
Egentligen borde jag ha ett antal tips till folk när de skapar användarnamn, det kanske skulle minimera antalet byten.
* Välj ett bra, helst kort, namn som innehåller a-z och/eller 0-9. åäö samt andra "konstiga" tecken är inte ok.
* Använd inte ett användarnamn som lätt kan spåras till dig (ex.vis för- eller efternamn), någon gång i framtiden vill du kanske inte att någon skall kunna se vad du skriver/skrivit.
* Använd inte ett namn på din häst eller något av dina andra djur, det kan bli olyckligt när djuret dör eller säljs. Om djuret dött är det ledsamt, men då kanske man kan se det som att man hedrar djuret med att inte byta användarnamn.
* Byt inte användarnamn, om du skrivit några inlägg är ditt namn välkänt och har betydligt högre status än ett helt okänt användarnamn.