Systemkamera på SIHS

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Och var i hela världen lägger jag denna tråd då? :confused: - Moderator, flytta om det behövs -

Läste att man inte fick ha med sig systemkameror på SIHS i år. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
 
Tror också det är så att man behöver ha specialtillstånd för att fota med systemkamera. Brukar ju vara många duktiga fotografer på plats som får stå på "fotoläktare" och sånt..
 
Nu vet jag inte hur det är på just SIHS, men på min lokala hockeyläktare (hyfsat hög nivå på laget) så står det stora skyltar med att fotografering (all fotografering, inklusive mobilkameror) är förbjuden under A-lagets matcher. Detta för att de "riktiga" fotograferna inte ska få någon konkurrens, typ. Nu har jag sett många som fotar ändå, med mobiler och små digitalkameror, men det är egentligen förbjudet. Kan tänka mig att det är något sånt som gäller även i ditt fall, men att det då är begränsat till systemkameror för att de tar så pass fina bilder av bra kvalitet att det kan konkurrera med de riktiga fotograferna.
 
Det var aldrig någon som sa till dottern på Globen i alla fall hon när hon fotade, men har ingen aning om de är hårdare på Friends. (Jobbar inte i år)
 
Såg faktiskt en tjej som fotade med systemkamera på läktaren igår, så det verkar inte ha varit nån vidare koll ändå.
 
Nån som råkar ha koll på när det brukar sändas på tv? Brukar ju alltid komma en timmes sammandrag av hela helgen där nångång innan jul.. :) Hade varit kul att se om man råkar få syn på sig själv i publiken.
 
Nån som råkar ha koll på när det brukar sändas på tv? Brukar ju alltid komma en timmes sammandrag av hela helgen där nångång innan jul.. :) Hade varit kul att se om man råkar få syn på sig själv i publiken.

22 december 19.00 i SVT2 (eller 24/12 14.00 i SVT2) så sänds ett sammandrag. Sen finns ju mycket ute på SVT Play också redan nu
 
22 december 19.00 i SVT2 (eller 24/12 14.00 i SVT2) så sänds ett sammandrag. Sen finns ju mycket ute på SVT Play också redan nu

Tack! Såg att det finns en hel del på SVT Play, men jag kan tyvärr inte se dem eftersom jag bor i Finland. Får vänta tills det sänds på tv istället :)
 
Man får inte fota med systemkamera eller filma pg konkurrens, de säljer sina bilder/ filmsnuttar under showerna. Hittade flygblad om erbjudanden nere i stallarna...
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 647
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 854
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
30 065
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
860
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp