Syprojekt till katt

Folshult

Trådstartare
Har ni sytt något till era katter?

Blev ju givetvis inspirerad av katten i hängslebyxor! :love: Men tänker mer på nån säng eller sovpåse eller buskynke kanske?

Jag har sett jättefina men jättedyra kattsängar i förfärliga fuskpälstyger. Blir inte katterna statiska i dem? Skulle det inte vara bättre att sy i naturmaterial och kanske använda tvättbart ylle till bäddmaterial?

Lägg gärna ut bilder!!!
 
Sv: Syprojekt till katt

Jag håller på att sy ett burskynke just nu. :) Kan fota det när jag har möjlighet att sätta upp det på rätt sätt.

Funderar på att sy lite kattmyntaleksaker. :)
 
Sv: Syprojekt till katt

Burskynke ja! Ska inte alla ha det som ställer ut? Har bara sett ett ställe som säljer så det borde väl vara ett poppis syprojekt?

Vill väldigt gärna se bild!
 

Liknande trådar

J
Katthälsa Hej alla kattkunniga vänner! V har i snart 2 år haft en hittekatt (kastrerad kille) som allt gått fina fisken med! Inga problem där...
Svar
4
· Visningar
4 886
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jo, jag är medveten om att katter kräks lite då och då. Men våra katter brukar kräkas kanske 3 gånger per år, nu senaste två veckorna...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: independent
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 469
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Katt Har en katt som jag haft i fyra år som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Det är en omplacering som de förra ägarna tänkt avliva...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: mallotten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp