Syntetssele

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare travemma
  • Startdatum Startdatum
T

travemma

Vad tycker ni om finn tacks syntetsele? Hur ser den ut efter några år? Håller den? Funderar på att köpa en sådan till träningen.

Sv: Syntetssele

Är nog inget att ha i träning.. iaf om man vill ha hållbarhet. Då är läder oslagbart.
Men till tävling är det ju kanon med syntet.
Finntacks ser dock inte så där jättebra ut, jag köpte en Walsh istället. Helt annat pris iofs. Men man får vad man betalar för!

jari skrev:
Är nog inget att ha i träning.. iaf om man vill ha hållbarhet. Då är läder oslagbart.
Men till tävling är det ju kanon med syntet.
Finntacks ser dock inte så där jättebra ut, jag köpte en Walsh istället. Helt annat pris iofs. Men man får vad man betalar för!

Och Jari är märkes*** :angel: ;)

Jag har en bekant som shoppade ett gäng syntetselar för ett par år sedan, men vad jag sett nu är han tillbaka till läder igen. :)
Märket vet jag dock inte.

ghost skrev:
Och Jari är märkes*** :angel: ;)
VA jag??? Åker Bmw och hästen i Nytt (-05 iaf) Umesläp när han ska in och dra Jeraldsulkyn kopplad till Walshselen... vad menar hon...:p

Har faktiskt en billig Customkopia speedcar. Och har en beg Walsh lädersele som jag har till träning..

jari skrev:
VA jag??? Åker Bmw och hästen i Nytt (-05 iaf) Umesläp när han ska in och dra Jeraldsulkyn kopplad till Walshselen...

Härligt att nån åker kungligt iaf :rofl: :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka