Symtom på Feber???

Nenneh

Trådstartare
Kan man se eller känna om en hund har feber???
Har letat igenom huset febrilt nu hela kvällen å hittar inte tempen till hundarna :mad:

Tack på förhand

Sv: Symtom på Feber???

Kanske lite sent svar, men varför tror du att någon av hundarna har feber? Feber är ju inget de får "bara för att" utan är ju i sig ett symptom på andra saker.

Sv: Symtom på Feber???

vi har fick hem han från djursjukhuset efter operation så vi skulle hålla koll så han inte fick feber. Men d löset sig jag stack in å fixade en ny termometer idag :D

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 284
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 458
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 384
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar