Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kan svullna svettkörtlar och nysningar vara symptom på? Var hos vetten idag och tog prover men det kan vara intressant att höra om någon annan har erfarenhet av detta och vad det isf berodde på. Tacksam för svar
Jag ringde och frågade, då var det en annan veterinär som svarade, hon sa att han kan ha menat nymfkörtlarna, men det är som sagt inte det han skrivit...
Jag tycker ju att lymfkörtlar låter mer troligt. Svettkörtlar har väl katten bara i tassarna och jag har lite svårt att koppla snuva till svullna svettkörtlar i tassarna.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.