S
Smurf
har suttit å tittat i hööks på en ny sorts pas i sympatex material..grön/svart (nån som, sett den?) min fråga är...
m,åste man ha den tunnare padden under den,,...eller duger denna som pad och sen filt utanpå eller??..bränner den hästyen tro???
sen är det nån som vet har en vettig stocksadel???
har en cuttingsadel sen 7 år tillbaka sparsamt riden en "tim piland"
och har den nu på min shire häst,..men hornet är så jävla långt..får det i magen nästan ju!!! om hästen skulle hoppa eller studsa till om man ej är förbered så språäcker jag mjälte,,..ja jag vet kutar mig förm,odligen fram...men denna häst är bara 5 år och ja det kan ju hända saker..är sugen på en stocksadel..men då inte en ur hööks!!
tacksam förm snabba svar..fuderar på att beställa en sån pad på måndag...
m,åste man ha den tunnare padden under den,,...eller duger denna som pad och sen filt utanpå eller??..bränner den hästyen tro???
sen är det nån som vet har en vettig stocksadel???
har en cuttingsadel sen 7 år tillbaka sparsamt riden en "tim piland"
och har den nu på min shire häst,..men hornet är så jävla långt..får det i magen nästan ju!!! om hästen skulle hoppa eller studsa till om man ej är förbered så språäcker jag mjälte,,..ja jag vet kutar mig förm,odligen fram...men denna häst är bara 5 år och ja det kan ju hända saker..är sugen på en stocksadel..men då inte en ur hööks!!
tacksam förm snabba svar..fuderar på att beställa en sån pad på måndag...