Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade inte den informationen.Varför skulle man inte kunna det?
Max tjocklek på bygelns fäste (hålet): 9 mm. Min bredd: 27 mm.
Det är ju bara att mäta om det passar eller ej.
Det har jag såklart också gjort, men inte hittat informationen, därav min fråga.Jag bara googlade Swiss clip
Ah, men det verkar ju vara stigbygeln, det där har jag också läst, jag undrar över stiglädret. <har mejlat en shop men inte fått svar än.På TAUR online store hittade jag den infon och att om man var osäker så fick man gärna kontakta dom för rådgivning
Jag frågar ju för att slippa chansa...Om man tittar på bilderna så ser det ut som om hålet till stiglädret är ungefär detsamma som hållaren till stigbygeln dvs inte jättemycket mer än 27 mm. Jag kan givetvis ha fel.
Kanske inte gäller alla men mina är lite klumpigare i änden.Vad är det för speciellt med dressyrläder?
Minns jag kan jag mäta hålet för stiglädrena på mina swiss clipsom det är det du funderar på? :-)
Då fattar jagKanske inte gäller alla men mina är lite klumpigare i änden.
Kanske ska slå tillDå fattar jag
Jag har bara haft dom till webbers-lädren och dom är lite smalare, men tror att mina vanliga stigläder går i utan problem..
Gah!!!!ja, jag tror största risken är att de inte passar i stigbygeln. Mina nya plast-byglar har för små hål
Men står ju måtten längre upp på sidan
Minnet var med mig idag!Gah!!!!