A
Await
Behandlade misen mot loppor igår (för att göra lång historia kort: korkad unge släppte ihop sin katt med min när vi bodde på samma internat när hon visste att den hade loppor) Iallafall så fick han sova i ett annat rum över natten efter behandlingen. Idag har jag tyckt att han sett lustig ut på något sätt, men har inte riktigt kunna sätta fingret på vad. Så pja, han har varit busig, lekt och studsat runt. Inget misstänksamt på den fronten alltså. Han har legat i mitt knä och jag har gosat med honom, dock har jag på något sätt lyckats missa att hans öron är typ 3ggr så tjocka som vanligt Upptäckte det nu ikväll/natt när han hoppade upp i sängen och jag kliade honom mellan öronen. Även därför han sett konstig ut på något vis! Öronen står ut som fladdermusvingar och är jättevarma! Läste på förpackningen och där stod att hudirritationer kan förkomma, men att det var ovanligt.. Men jag menar.. så mycket som nu?! Någon som varit med om liknande..?
Och om det nu låter som om jag överreagerar så ja, jag är petig med honom och vill absolut inte att något ska hända..
Och om det nu låter som om jag överreagerar så ja, jag är petig med honom och vill absolut inte att något ska hända..
Senast ändrad av en moderator: