Svullet skap

T

tottes matte

Min 5-åriga valack är svullen (tjock) på båda sidor av penis. Känns lite varmt. Ingen feber. Kissar normalt. Luktar lite starkt. Är det något jag behöver oroa mej för, tro? Hade det varit sommar så hade svullnaden haft en mera lättförklarad orsak. Men detta är helt nytt för mej. Någon som har lust att bolla lite ideer? :confused:

Sv: Svullet skap

jag hade kontaktat veterinär för att kolla att det inte är en infektion.
annars kanske mycket "smuts" har samlats inne i skapet som du kan tvätta med vatten och mild tvål

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 824
Hästvård Hästen stod för 13 dagar sedan i hagen med ett gäng väldigt ytliga skrapsår på över- och underarmen, lymfangit ner till knät, lite feber...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Bluefish
·
Hästvård Lång tråd!! Tänkte höra om någon varit med om något liknande. Min häst har haft svullet skap ganska länge. Kollat med veterinär när vi...
Svar
5
· Visningar
4 475
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter