HH_gullet
Trådstartare
hej, jag märkte på min häst i lördags morse att min häst var svullen i vänster fram över koftan och upp på skenbenet han fick på sig liniment och fick gå ut i mindre hage, på kvällen kollade jag då var han bara lite svullen över kotan och han är inte halt, dom som hade stallet på morgonen missade att han skulle vara i sjukhage och släppte ut han i den stora som han tydligen sprang ut i men inte mer svullen för de, liniment och hade lindor på i natt men det är endå en liten svullnad kvar, men fortfarande ingen hälta,
Vad kan de vara? Bi stick? Galler? Eller nått värre om det är kvar på onsdag får veterinär till kallas då det är röd dag i morgon men vad tror ni att det är? Verkar inte bry sig om det eller ha ont av det? Bruket ha galler bak men inte fram och inte på ett ben?
Vad kan de vara? Bi stick? Galler? Eller nått värre om det är kvar på onsdag får veterinär till kallas då det är röd dag i morgon men vad tror ni att det är? Verkar inte bry sig om det eller ha ont av det? Bruket ha galler bak men inte fram och inte på ett ben?