T
TheOne
Min häst är under sommaren behandlad för knäledsinflammation 2 ggr... vi har nu fått börja skritta med honom och häromdagen när jag var ute i skogen trampade han ner i något hål och fick ett rätt ordentligt sår på ena bakbenet.. det sitter på utsidan strax nedanför hasen.. han är svullen lite över hasen och neråt... det går inte att bandagera, det bara glider av och eftersom han är öm så är det svårt att spänna... han skrittar obehindrat men enligt stallägaren så visar han hälta när han travar (hon har sett i hagen). Jag är till 99,99% säker att han enbart haltar pga att det är obehagligt med svullnaden... jag har promenerat med honom 2 dagar nu, han är glad o positiv, men ska vi göra mer än så? Rida, promenera mera, bara srkitt, trava?? Var precis dags att börja med traven i igångsättningen efter knäledsinflammationen...
jag känner mig redan som en usel matte som inte lyckades styra undan hålan... så inga såna angrepp tack, vill nu veta vad jag ska göra för att min häst ska må så bra som möjligt och detta ska försvinna på bästa sätt!
jag känner mig redan som en usel matte som inte lyckades styra undan hålan... så inga såna angrepp tack, vill nu veta vad jag ska göra för att min häst ska må så bra som möjligt och detta ska försvinna på bästa sätt!