Svettningar

A

Anng

Min ponny svettas fruktansvärt mycket. Upptäcktes på morgonen när hon stått inne hela natten. Har svettats mer eller mindre nu i tre dagar. Mycket märkligt. Ingen feber, äter och dricker bra. Är pigg (men inte riktigt helt sig själv). Vet ska komma och ta blodprov idag.

Någon som varit med om detta?

Sv: Svettningar

Vet har nu varit hos min häst. Det verkade mystiskt. Hon har samlat vatten framför juvret och på lite andra ställen. Tog ett blodprov och hoppas på ett bra svar därifrån. Annars kanske ett EKG behövs. Hoppas verkligen inte att det är hjärtat. :confused:

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 120
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka