JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svenska klar för U25-final
Moderator
Hästnyheter
I helgen reds reds det sista kvalet i Lövsta Future Challenge Jumping U25 i Borås. Fem unga ryttare har nu säkrat sin plats i finalen i...
Hästnyheter
Vid sidan av EM hoppar ett gäng internationella U25-ryttare Lövsta Future Challenges klasser på Ullevi. I dagens parhoppning blev det...
Hästnyheter
Vilken rysare det blev på slutet när fyra lag slutade på samma antal fel och ett av dem inte skulle ta sig till final. Sverige hade...
Hästnyheter
Tre unga ryttare, två svenska childrenryttare och två juniorer är klara för EM-final i Holland efter lördagens kval. Finalerna rids i...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
48 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 749
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
54 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 39
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
56 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 929
Hund
Födda -21
Avel Har ridit mitt sista pass innan flytt och vila. Red på stora bågar runt koner och byggde sedan ut till åttvolter i skritt och halter...
Fabian In Memoria
23 minuter sedan
Svar: 891
Visningar: 109 875
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Vår häst med avskuren sträcksena var på åb idag. 5 månader sedan skadan.
Vi har varit uppe på 15 min trav sista veckan. Idag var det...
Ray
48 minuter sedan
Svar: 785
Visningar: 61 494
Vård