Svenska foders kanin pellets

P

Pretty

Är det någon som vet om det går bra att bara ge svenska foders kanin pellets till sin kanin?? Eller är det bättre med stampes kaninfoder?? Jag kolla de på länken nedan och såg att det var mer råprotin än växttråd i svenska foders kanin pellets, men går det bra att ge bara det ändå eller ska jag ge något mer foder då?? :confused: Har även hört rykten om att stampes kaninfoder har fått kaniner att dö??

Kaninen jag ska köpa får nu Rabbit Royal (müsli), svenska foders kanin pellets och krossad havre och korn, hon blandar allting. Men jag har svårt att få till detta, vad ska jag göra??

Länk: http://cassiopeias.thorzen.se/pellets.htm?reload_coolmenus

Sv: Svenska foders kanin pellets

Jag ger svenska foders kanin/marsvins pellets. Och sen så får dom något grönt per dag.

På vintern ger jag en blandning av pelletsen och hel havre.
(och grönsaker/frukt nästan varje dag)

och det mår mina kaniner bra av iaf.

Liknande trådar

T
Däggdjur Hej. :) Jag vill bara uppmana er kaninägare om en sak angående foder. Ge inte din kanin Såna där foderblandningar med torkade frukter...
2
Svar
25
· Visningar
4 340
Senast: Jenka
·
P
Övr. Djur Jag undrar vad min kanin ska ha för mat dagligligen?? Hon kommer alltid ha tillgång till löspressat hö och få grönsaker/frukt/grenar men...
Svar
6
· Visningar
2 545
Senast: Pretty
·
P
Övr. Djur hejsan, vad ska jag ge min kanin för pellets?? Vilket är bäst att ge och ska man ge av olika sorter??! Behöver värkligen hjälp eftersom...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: CoNo
·
P
Övr. Djur Jag har kollat lite på kaninfoder och hittade Lottie fodret i en butik nära mig. Men jag vet inte om det är ett bra foder för min...
Svar
7
· Visningar
3 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka