Svarta tapeter med diskret mönster

aiquen

Trådstartare
Finns det över huvud taget? :crazy: Jag har letat en del nu utan resultat (jag har visserligen hittat en ganska okej tapet, men jag vet inte om jag verkligen är så överdrivet förtjust i mönstret - typ medaljonger - på den). De enda jag hittar annars har mönster åt det mer extrema hållet, som gigantiska röda och gröna blommor, stora (eller betydligt värre: massa små) vita cirklar o.s.v. Det kan visserligen vara jättesnyggt men är alldeles för mycket för mig just nu.

Så, är det någon här som har koll på om det faktiskt finns något märke eller någon kollektion som har svarta tapeter med något mer diskret, inte färgat men gärna ganska stort mönster?

Sv: Svarta tapeter med diskret mönster

Oooh jag har sett världens coolaste svarta tapet. Den var väldigt stilren. Mönstret var som skimrande så det syntes bara när ljuset låg på på ett speciellt sätt. Såg den i en butik..tror det var nordsjö:) Eller colorama.. Dåligt minne har jag haha

Oooh jag har sett världens coolaste svarta tapet. Den var väldigt stilren. Mönstret var som skimrande så det syntes bara när ljuset låg på på ett speciellt sätt. Såg den i en butik..tror det var nordsjö:) Eller colorama.. Dåligt minne har jag haha

Åh, det låter som om det skulle kunna vara i stil med det jag söker! Jag får titta lite på Colorama och Nordsjö då. :)

Gå in på www.tapetshopen.se välj mönstrade där finns flera stilrena tapeter som säljs i riktiga färgaffärer

Tack för tipset!

Fast åh, jag blev verkligen nyfiken på den tapeten. Du kan inte säga mer om hur den såg ut eller så?

Till övriga: tack för alla tips! Det finns verkligen hur många snygga tapeter som helst. Fast få som skulle passa mig just nu tyvärr, men jag har faktiskt hittat ett par stycken jag ska försöka se närmare på. :)

Fast åh, jag blev verkligen nyfiken på den tapeten. Du kan inte säga mer om hur den såg ut eller så?

Det var medaljonger på den. Inte så jättestora, men ändå inte supersmå. Kanske en 30-40cm stora. Min kompis har tapeten fast i lila..aah hittar ingen bild. Ska försöka leta upp en:)

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?