Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, de ser inte alls ut som ovanstående modell så de är inte intressanta.
Är det här samma modell?
https://www.brandos.se/carnaby-evo-116-1-blk-lt-gry.html
Är jag tantig som vill ha sneakers med kardborreband? Jag letar med ljus och lykta efter sådana här, fast svarta.
Jag vill att sulan också ska vara svart, för jag bor där allting inte är asfalterat. Vart hittar jag svarta sneakers med kardborreband?
Så noga tittade jagTrist att det är barnmodell
Tantig tror jag inte att du är. Jag, som är stolt tant, som älskar fina skor finner dem upprörande fula.Är jag tantig som vill ha sneakers med kardborreband? Jag letar med ljus och lykta efter sådana här, fast svarta.
Jag vill att sulan också ska vara svart, för jag bor där allting inte är asfalterat. Vart hittar jag svarta sneakers med kardborreband?
De hade absolut varit superbra, men de är slut i lager i typ alla storlekar.
Men samma här! Det är fan i mig 15 år sen jag hade dessa svarta. ÄLSKADE DEM!Jag har sökt exakt samma som du i 4 månader nu runt om på internet världen över.
När jag var runt 17-18 år (15 år sedan) hade jag svarta lacoste sneakers med kardborreband = Bästaste skönaste skorna någonsin!
Vill också veta om nån hittar?!
Vilken storlek har du?De hade absolut varit superbra, men de är slut i lager i typ alla storlekar.
38Vilken storlek har du?