Svarta prickar

Twister2007

Trådstartare
Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter på axeln, nån som vet om de kan vara bus som har fastnat i leverfläckens struktur elr va man ska säga? Tacksam för snabbt svar
IMG_7746.webp

Det borde inte vara brun utan sol men om prickarna i tillkommit nyligen är det ett varningstecken för ett kontrollera födelsemärket. Olika färger i samma märke, och att de ändrar färg, kan vara värt att kolla upp på vårdcentralen.

Jag hade gått till vårdcentralen. Mina tveksamma prickar plockade dom bort snabbt veckan efter. Väldigt smidigt och värt det.

Det borde inte vara brun utan sol men om prickarna i tillkommit nyligen är det ett varningstecken för ett kontrollera födelsemärket. Olika färger i samma märke, och att de ändrar färg, kan vara värt att kolla upp på vårdcentralen.
Min skolsköterska sa något om att dom kan se grumliga ut för den är it asymmetrisk o den kliar heller inte alls o den har alltid varit den storleken jag är bara osäker om jag har sätt sånna prickar förut men de är mer jag vne hur ja ska förklara, de var tydligen farligt med typ 2 svarta lite stöeee prickar i en leverfläck

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 708
Senast: Twihard
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 256
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 877
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Budget
  • Hur funkar det att flyga?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar