Svart westenträns??

W

wonderbaunbabe

:confused: Letar nu som en halv galning efter ett svart westenträns! Finns det någon som vet var man kan köpa ett sånt?
Tänkte vara lite snitsig och matcha färgerna :idea:

Tack!:bump:

Sv: Svart westenträns??

ja köpte ett svart träns och brösta på ebay för 17dollar +30 frakt förra veckan, supersnyggt, kolla där!

Jag tror att märket "Chetak" gör svarta westernträns. Googla lite, så kanske du hittar! :)

Som ovan säger så har CheetaK svarta träns... Kolla in på Globus hemsida.. Där finns bild på det :D Jag har ett sånt en-öras och det är superfint och ser stilfullt ut. Jag har smyckat enörasgrejen nu med silver. :D

Ja chetak har, jag har ett och just nu finns ett på trdera,men den auktionen e snart slut så skynda det var helt nytt.

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
273
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka