Svart träns med fodring i london

CosmicQueen

Trådstartare
Jag är ute efter ett svart träns med fodring på pannband & nosgrimma i london.

Har kollat på det på Hööks, ser fint ut, men det är tyvärr slut för tillfället.
Och deras Stubben är ju underbart fint, men tyvärr lite för dyrt för mig. :(

Någon som har tips om vart jag kan hitta ett sådant träns, inte alltfår dyrt, max ca 500.- ?

Sv: Svart träns med fodring i london

Det är värt att vänta på det från Hööks faktiskt. Har haft mitt varje dag i 6 år nu.

Så du är nöjd med det?
Jag ska kolla upp hur länge det tar innan dom får hem det igen. Hoppas det är snart. :love:

Det här:

sid39nr2.jpg

kostar 298:-

Har dock inte just detta men sadelgjord o nosgrimma som jag är nöjd med - helt ok kvalitet.

www.kingssaddlery.se

Hejsan!
Såg att hästlagret reade ut sina för end. 99:- Köpte ett till min unghäst förra året och kan väl inte klaga på kval. för det priset då (199) bild finns på deras hemsida men då är färgen i london men som sagt de har sv. /london färgat med!!
Liknar mkt. det på bilden i inlägget ovan.

Tessan

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
958
Senast: Mabuse
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka