Svart schabrak under svart sadel?

C

Chebban98

Jag ska köpa nytt schabrak, och hittade ett skitsnyggt som jag ville ha, men de va bara det att de va svart.. blir de knäppt att ha svartschabrak under svart sadel?
Någon som har bild på de?
Eller brunt schabrak under brun sadel...
Min hoppsadel är dock väldigt mörkbrun, skulle kanske funka med ett svart under då?

Haha hoppas någon förstod mitt inlägg.
Men lägg in bilder på era svarta schbrak med svar sadel :)
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

jag har ett svart schabrak o en svart sadel tycker det ser bra ut dock har jag ingen bild=(
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

Jag har svart sadel m. svart schabrak under. Visserligen på brun häst med fårskinnspadd mellan, men såhär ser det ut iaf:

 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

på ridskolan har dom svarta schabrak med vita kanter under svarta sadlar, riktigt snyggt enligt mig :)
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

Det går utmärkt att ha svart schabrak/vojlock till svart sadel.
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

Jag har svart sadel med svart schabrak, ser inte dumt ut utan är snygg.
Enda bilden jag hittade som det syns litegranna på, dock är inte denna bilden särskilt bra :p
9085476.jpg
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

Tack så jättemycket för bilderna allihop!!
De va ju riktigt snyggt :D
Var bara så svårt o försöka se det i huvet :p
 
Sv: Svart schabrak under svart sadel?

jag har ett svart schabrak till svart sadel, brukar ha det på den bruna hästen, men men..

20mars007.jpg
[/IMG]
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Barret
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 851
Senast: caballus
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
693
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp