Svadilfari från Knutshyttan

Gimlan

Trådstartare
Jag har ett sto född 08:a efter Svadilfari och jag vill kolla om det är nån mer här som har en eller flera avkommor efter honom. Hur är isf era? Bilder vore kul också!

Min dam:
emblafisksjon.jpg

Bild från i somras dock.

Sv: Svadilfari från Knutshyttan

svadilfari.jpg

svadilfari1.jpg

Jag känner inga avkommor o vet inget om honom, men fotade honom på SM 2010.

Är det bara jag som inte riktigt tycker om minspelet på dom där bilderna?

Det håller jag med om fullständigt! Frustrerad häst som vill mer än den tillåts. Men jag är helt såld på att fotografera huvuden så. Låter hemskt kanske men det finns så mycket känsla i dom, inte nå vidare positivt men ni kanske förstår vad jag menar?

O svadilfari är en väldigt vacker häst! Älskar sådana ögon :love:

Jag har en Svadilfari avkomma, en valack född 06. Han är MYCKET känslig och rör sig fint. Han har inte kommit så långt i utbildningen än då han varit/är mycket skygg och blir lätt spänd.
Jag har bara ägt honom sen i höstas men tycker att han är underbar. Jag återkommer med bilder.

Jag har en Svadilfari avkomma, en valack född 06. Han är MYCKET känslig och rör sig fint. Han har inte kommit så långt i utbildningen än då han varit/är mycket skygg och blir lätt spänd.
Jag har bara ägt honom sen i höstas men tycker att han är underbar. Jag återkommer med bilder.

Min är känslig, men oerhört villig att göra sin människa till vilje. Dock trygg i det mesta. Vad har din på mödernet?

Han är undan ett sto som heter Lif från Lia Gård, ue Glókollur frá Thverá.

Jag tror (och hoppas) att han också är väldigt mån om att vara till lags, bara han vågar slappna av först. Han är väldigt känslig på det viset att han genast snappar upp din sinnesstämning. Är jag av någon anledning det minsta spänd så märker han det direkt och då går det därefter.

https://picasaweb.google.com/102324...key=Gv1sRgCL7U7Pus1riZsgE#5666361485040703890

Hittar ingen bättre bild just nu.

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
697
Senast: Miingla
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 314
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar