Supersnabb fråga

Blueberry

Trådstartare
Kan jag ge hundarna räkor med skal?
Spontant känns det fel, men det vore himla smidigt. Jag kommer inte att äta upp dem och hundarna sjunger i kör av åh-det-luktar-så-gott-av-vi-dör.

/Blåbäret som försökte sig på något slags fredagsmys, men glömde att hon inte riktigt gillar räkor. :grin:

Sv: Supersnabb fråga

Hörde härom dagen att hundar inte ska äta skaldjur över huvudtaget
Har dock ingen källa på det

Sv: Supersnabb fråga

Billy fick två oskalade, åt upp allt om huvudet/hjärnan (?). Sedan fegade jag ur och han fick skalade och slarvigt skalade. Så himla lycklig hund :D

Ivan tyckte att räkorna var jätteläskiga, men åt äggen. Han fick en skalad räka som det tog lååång tid att äta upp ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 937
Fritid Har några nya projekt jag funderar på nu och tänker att vi kanske kan ha en tråd för smarta lösningar, budgetvarianter, och allehanda...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 365
Senast: keramin
·
Hundhälsa Har en liten DSG-kille på drygt 7 månader, en sprallig, glad och trevlig krabat som gillar att mysa och hitta på bus. Allt frid och...
2
Svar
22
· Visningar
3 355
Senast: GardenAngel
·
Övr. Hund Jag ska nu köpa en hund. Har för rätt länge sedan hittat en kennel jag gillar, sedan hittade jag en parning hos de jag verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 119
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka