Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rackarns, det brukar vara den vanligaste anledningen.
Brukar de bli liggande lite innan de blir tvättade? När jag bodde i lägenhet med egen tvättmaskin åkte träningskläderna alltid i tvätten direkt och kördes på snabbprogram. Sedan jag flyttade till lägenhet med tvättstuga började jag skölja upp kläderna direkt jag tränade för att slippa boka tvättid alltför ofta. Nu på sistone har en del kläder åkt direkt i tvättkorgen och då upplever jag faktiskt att de känns lite sunkiga trots att de blivit tvättade.
Hittade tipset på en sida om löpning att använda ättiksprit istället för sköljmedel och voila, borta är unkenheten på funktionströjor och bh:ar i det här hushållet. Har någonting med ph-värdet att göra...
Nu när det är lite vårigt ute så kan du ju passa på att hänga dem ute en dag. Jag fick tipset att sätta mina stinkande gympaskor i frysen över natten och de funkade, borde ju funka på kläder också...
Kropp & Själ Det är verkligen det bästa med menskopp! När jag ska iväg nånstans och mensen eventuellt ska komma. Då sätter jag in koppen och behöver...
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.