"styling"-hjälp!

P

Peluso

\"styling\"-hjälp!

:D Jag hade tänkt såhär i dressyren.

Har brun sadel och brunt träns med mässing..
Tänkte skaffa brun kavaj med guld paspoal å mässingknappar.
Har creme/naturfägade( (svagt) ridbyxor.
Köper ett naturfärgat schabrak med guld paspoal å brun kant.

Låter det galet?
Brodyr på schabraket? Isf guld eller brun?

Re: \"styling\"-hjälp!

Låter mycket snyggt! Victor Hugo har en brun kavaj med guldpasspoil om det skulle var intressant. Jag har också brun (tweed)kavaj och hjälm, matchat med creamschabrak med brun kant. Jag skulle satsa på brun brodyr eftersom det guldiga brodyren kan bli gul efter nått år. Jag har ett schabrak som jag fick från First & second häst med guldbrodyr, nu några år senare ser deras logga ut som en gul plump :crazy:

Ja jag spanade in den kavajen :D
Brun brodyr var det jag var mest inne på också!
Tack för hjälpen! :bow:

I hoppningen har jag grå pikeur kavaj nu men funderar på att byta till marin, får se... :)

låter väldigt genomtänkt o välmatchat! snyggt.

tycker du ska ha brun brodyr, guldig brukar man inte se, o sen brukar det även vara dyrare att brodera m guldtråd ;)

brunt ska de va så snyggt :p
cremefärgat m brun brodyr tycker jag.. eller kanske ha brunt schabrak m cremefärgad brodyr då?

Fint... :D

Du har bra smak.... :angel:

Jag har till min isis.
Brunt träns
Brun sadel
Creme färgad vojlock me brunt kantband och guldpasspoal
Brun kavaj av märket Elite canada dock har den inte passpoal eller mässingsknappar, men dom är himla
snygga :love:
Brun Charles Owen hjälm
Har beställt Pikeur skjorta och ridbyxor i creme färgat

Så jag kan ju säga att de låter himla snyggt.

Brodyren...beror sig på om du vill vara lite diskret isf brun
annars guld. :)

låter väldigt tråkigt med så mycket brunt men det kan också vara väldigt snyggt om man matchar det som du gör.

brun brodyr tycker jag :)

Jag som inte riktigt hänger med i modet - är det helt ute med grönt, vinrött eller grått? Min kuse passar bäst i de färgerna. Det verkar vara så mycket brunt, creme o dyl, snyggt och prydligt i och för sig om man kombinerar det rätt, men lite beiget.

Tycker brun brodyr. Har ett likadant schabrak, creme färgat med guld passpoil och brunt kantband och brun brodyr! :)

Snyggt! :D
Ska du ha brodyr så tycker jag att brunt låter bättre. Syns mer.

Själv har man matchat sitt i grått/svart/vitt.
Har ju en riktigt mörk gråskimmel.
Svart träns med tydliga vita sömmar
Svart sadel
svart förbygel
Vitt shabrak med grå kant
Grå kavaj
Vita ridbyxor
Vit skjorta
svarta ridstövlar
svarta senskydd med vita sömmar

Och även en grå huva om det skulle vara alltför mkt flugor och liknande då hon har väldigt ont utav det.

Även ett grått fleece/svettäcke att lägga över som bara anväbds vid tävling/träning :D

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
799
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: hannie
·
Dressyr Jag är lite sugen på att köpa ny tävlingsutrustning till Maximus, kan bara inte riktigt bestämma mig för vilka färger jag ska satsa på...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: _matulda_
·
Utrustning Ska införskaffa ett nytt tävlingsschabrak, hade valt att ha vitt, grått o svart. Men det gick åt helvete när jag köpte en brun sadel :D...
2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka