Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Scandican är precis som Siegfired CS förutom att Scandican har ett annat skinn (tror det är älg) så man får bättre grepp.
Jag gillar den.. Tycker den är jättebra på alla sätt och vis. Sen jag började med bomlöst tycker jag dock att den är för hård, men det är ju en smaksak.
Har en Scandica, tycker den är helt ok, lite hård men har inga problem att sitta o jobba i den. Min har medelstora klossar o bommen är lite svängd (ligger iallafall bra på hästen som har lite svängd rygg).
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.