stübben sadeln i höökskatalogen

Ajda

Trådstartare
stübben benni´s harmony elegant, är det någon som har en sånn? vad tycker ni om den?

red i min kompis sådan..gillade den inte.. :smirk: men smaken är som baken :D jag tyckte den var obekväm.

Tror att den är ganska fast i sitsen. Har dock endast ridit ordentligt i den gamla modellen, gillade den! Men köp den inte på Hööks, de tar ett överpris! Kostar t.ex. här i Växjö runt 12 000:- ,så kolla runt lite innan eller köp begangnat så kan du nog spara pengar!

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 646
Senast: xfie
·
Utrustning Jag har problem med min svanskota och drömmer om biomex - sätet Stübben har. Jag har en Stübben Edelweiss hoppsadel och nu har jag...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur