stretcha hästen

A

APOLONIA

jag har börjat stretcha min häst nu , har gjort de ett par gånger. Och jag undrar fall det är några andra som gör det och märker någon skillnad ? ;D

Sv: stretcha hästen

hon var spänd och hade låsningar i bogen, strechade efter varje gång jag hoppat och sen var det helt borta :D

Jag stretchar jämt! Tycker dom blir mycket bättre. Tänk själv vilken träningsvärk man får efter ett pass på gymmet, varför skulle det vara annorlunda med hästars muskler? Dock viktigt att man stretchar rätt, så man inte gör hästen illa! Lycka till!:)

Jag stretchar jämt! Tycker dom blir mycket bättre. Tänk själv vilken träningsvärk man får efter ett pass på gymmet, varför skulle det vara annorlunda med hästars muskler? Dock viktigt att man stretchar rätt, så man inte gör hästen illa! Lycka till!:)
okej då fortsätter jag med de ! :D

Hästen blir inte lika stel, jag har stretchat min häst över 1,5 år och hon är böjbar på deverse sätt.
Som Jettan skrev, "Tänk själv vilken träningsvärk man får efter ett pass på gymmet, varför skulle det vara annorlunda med hästars
muskler?"

Min häst massör tycker att hon var mjuk och fin i musklerna och tyckte det var bra att vi stretcha henne varje dag.

stretchar min häst, den enda skillanden jag märkt är att han efter att ha stretchat ett par veckor kämpade emot mindre och mindre. Känns även bättre i ryggmsuklerna sen vi börjat stretcha och masera dom :)

Liknande trådar

Hästvård Jag gör ofta "buklyft" på mina hästar för att kolla av rörligheten i ryggen. Min ena häst har super rörlighet, lyfter jättefint men har...
Svar
18
· Visningar
1 296
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Sirap
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 250
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit