Stravinsky

P

pic

Hej!
Undrar om det är någon som har erfarenhet av Stravinsky eller avkommor till honom? Tänkte betäcka mitt halvblodssto med honom och det skulle vara kul att få lite kommentarer innan man bestämmer sig helt.
Är på jakt efter en hingst som har bra typ, gång, ridbarhet och framförallt bra dräktighet då mitt sto krånglat i två säsonger... Har ni något annat förslag så är jag självklart intresserad!
Tack på förhand!

Sv: Stravinsky

hej!!

Ja en underbar hingst verkar han vara sök på nätet de har en hemsida för honom, jag har personligen också funderingar på att betäcka med honom! funderar på Black coffee med.. hmm svårt!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
690
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: nexxa
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Lovisa.E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp