Sv: Stövlar

ja det är ok om de är av samma material och färg :)

som min tränare sa: du kan ha rosa tygskor och rosa tygchaps om du vill :) (med klack på skorna)
så står du ut från mängden ;)

99.9% säker....:)

(har inte kollat ev. TR ändringar för i år)

hmm på lokal... annars vet ja inte...

men kolla TR för att vara helt säker :D

tidigare har det varit ok på lokal och regional tävling. vad som kommer att gälla i fortsättningen återstår att se, nya TR har ju som bekant inte kommit än...

ja det är ok om de är av samma material och färg :)

som min tränare sa: du kan ha rosa tygskor och rosa tygchaps om du vill :) (med klack på skorna)
så står du ut från mängden ;)

99.9% säker....:)

(har inte kollat ev. TR ändringar för i år)

Var så då, men ändrat nu till läder utan fransar :p

asch då, får plugga upp mig på nya TR innan tävlingarna :p:D

haha ja det är ju klart, fast ja lär ju ta mig runt två hopptävlingar med bara 8fel innan första start ändå... så TR för 2012 hinner nog komma innan min första start :smirk:;) av nån anledning hoppar hon oftare och bättre på FT tävlingar, även banhoppningen ;)

trådlån
nån som vet när mantorp har ponny lokal? har proppen kommit?

Proppen !!! :rofl::rofl::rofl: men lilla vän, hur skall nån kunna skriva en propp när vi inte ens vet vilka klasser det finns.... ja, mer än lite löst berättat då :cool:

Slutet av april har jag för mig att Mantorps banbyggare, OldQ, nämnt. Står så i Östgötadistriktets termin också.
Men proppen dröjer nog till iaf veckan innan :angel:
Nåja, en Lätt-klass till Cinna ska de väl kunna uppbringa, terränghöjden där ska väl inte vara ändrad.

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Utrustning Vad har ni för varma och vattentåliga skor/stövlar på vintern? Brukar bara ha mina gummistövlar med dom blir så himla kalla trotts...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka