stövlar??

J

Just_me

nu har jag kommit på att jag måste ha nya stövlar. :idea:
vill ha ett par som tål det mesta,stallstövlar alltså, inte tävlingsstövlar.
som e bra å rida i och sköna & bekväma, så har någon något tips på bra stövlar???!! :)
//johanna ;)

GRANINGE-Stövlar! Jättebra allväderstövlar som är bra att rida i också.. :D

Jag har ett par Mountaion horse ridstövlar och dom är jättebra! Dom är himlans bekväma och har hållit i tja snart 2 år, då har jag använt dom i alla lägen. Även om det har regnat. Tyvärr är enda nackdelen enligt mig dragkedjan! Den ska vara mkt dålig har andra sagt, men min har inte gått sönder än men den håller nog på nu tycker jag det er ut som.

Men som sagt, jag rekomenderar den stöveln! :bump:

Den nya modellen av Graninge är toppen som stallstövel! Förutom att allt fastnar i sulan så man har halva gårdsplanen med sig in i bostaden... :mad: Det är ju en stövel som det går bra att rida med! :)

Hellojsan...din lilla gris som är på semester :p :D

Jag har ju ett par Mountain Horse High Rider (suveräna) :)...sköna, tåliga, lite grövre sula, hade dom i vintras och frös typ aldrig om fötterna & har dom å rider i nu på sommaren utan att döööö av värmeslag :banana:

Så ---> HÄR ser dom ut!!!

Liknande trådar

Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 489
Senast: valy
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross