Största tråden?

Sorbe

Trådstartare
Gunnar, jag är lite nyfiken om du vet vilken som tråd som har varit den största tråden (antal inlägg och besökare) i Bukes historia. :D

Lite nyfiken är jag allt om det var min Goffe-tråd som ligger högst upp? :D

Sv: Största tråden?

Första tramstråden hade fler än 100 000 inlägg, nu kommer jag inte ihåg hur många, och raderad tråden hur många inlägg var det där?

I vilken av dem? tramstråden som fanns på senior i höstas/våras kom upp i över 100 000 inlägg det vet jag, skall höra mig för om nån kommer ihåg hur många inlägg det var...

Okej, jag har för mig att den låstes vid 80.000 och vi var så överlyckliga i Goffetråden för att vi äntligen hade en chans att gå om dem! :D

Men min Goffetråd ligger nog på topp fem iaf. ;)

Men då har du fel, för den passerade 100 000 och långt efter det... 80 000 hahaha skrattar så jag dör, då hade vi ju knappt börjat ens...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Piaff
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 789
Senast: Daff
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5