Storlek på textdekal

S

Snixten

Flytta gärna tråden om den ligger fel...

Jag funderar på att köpa en textdekal och sätta på transporten.
Vilken storlek är standard? Hur pass höga måste bokstäverna vara för att de ska synas bra? Vad tycker ni är snyggast, namnet på båda sidorna eller bara ena sidan?

Ska jag även ha med hästens namn???

Jag vill ha massa tips, är lite insnöad på att ha mitt namn och sen hästens namn centrerat under i lite mindre storlek.

Sv: Storlek på textdekal

Ditt namn uppe på kåpan lite snett och hästens rakt under tycker jag är snyggast. På båda sidor.

Stl mässigt så tror jag att jag hade runt 20-30 cm stora bokstäver, ser dock ganska stort ut när jag uppskattar med tumstock här hemma men med tanke på att de ska synas på håll så blir det nog ganska lagom.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: Lavinia
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 760
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama