Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHA, ja vi tog den största vi kunde hitta, du skulle se matkostnaderna varje månad…Jäklar vilken stor katt ni har, 160 cm!
Mycket sannoliktDå är det alltså mannens fel även hos er (skilda sovrum…)
Min sambo jobbar borta nu och jag och Lova är ensamma i en 160-säng. (Vi får inte plats med större säng pga litet sovrum)När sambon jobbar borta räcker ÄNDÅ inte vår fullbreddade dubbelsäng till. Har två små Dvärgschnauzers som knör värre än två elefanter
Märkligt nog får de båda plats i hanens gamla valpkorg men en dubbelsäng är för liten
Svar ja!Min sambo jobbar borta nu och jag och Lova är ensamma i en 160-säng. (Vi får inte plats med större säng pga litet sovrum)
Det är trångt och jag vaknar varje morgon av att jag ligger preciiiiis på gränsen till att ramla ut sängen. Igår morse var halva högerskinkan i luften.
Hon kan ligga i sin pyttelilla igloo utan problem och blir en liiiiten boll när hon rullar ihop sig. Men i dubbelsängen är hon plötsligt gigantisk.
Är det rasbundet?
Har ingen lösning på ditt problem men förstår dig. Sambon har större kudde och vräker gärna över den över halva sängen pekar på mitten och drar upp den osynliga eltråden....Jag har nu noga studerat min sambo när han sover och förklätt det med att jag läser. Men mitt i natten så lägger jag ner boken, går försiktigt upp ur sängen och tittar från fotändan och mäter hur stor del av sängen han har.
Och ja, han tar upp 50% av sängen. Klart att det blir trångt när jag och hundarna ska ligga på 90 cm bara...
Nu är bara frågan hur vi ska åtgärda detta.
Räcker det med taggtråd tror ni, eller ska vi sätta elstängsel också? Eller är det mer effektivt med något likt berlinmuren?
Vad har vi för förslag här?
Jag inser ju snabbt att det fanns vissa fördelar med att vara särbo.
Det skulle faktiskt kunna vara problemet här med. Sambon har en enorm kudde! 70 cm tror jag.Har ingen lösning på ditt problem men förstår dig. Sambon har större kudde och vräker gärna över den över halva sängen pekar på mitten och drar upp den osynliga eltråden....