Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har oxå en liten 2-åring. Var endast 155cm när jag mätte honom senast (ca 2 veckor sedan) .. Hoppas han blir över 160.. Han är efter Camaro M - Maraton - Robin Z - Democritos
Vår tvååring mättes i början av maj till hela *host* 153 cm.....Han ska mätas igen när han kommer hem från betet om några veckor. Då hoppas jag att jag fär lägga till några centimetrar.
Min var 151 cm som 1-åring (juni), typ 160 i januari som tvååring och sen 166 i maj som treåring. Nu e hon 4 och jag vet inte riktigt hur stor hon är, inte mätt sen dess, men är nog inte större än 168 cm
Sto e. Rubignon-Leopard.
Men ha förströstan, det kan ju säkert komma en "spurt", ej helt ovanligt!
Hämtade hem min 2-års hingst från betet idag, trodde jag skulle få hem en stor "koloss" eller ngt liknande... i våras släppte jag "en ful ankunge" ojämn i kroppen, lite kort hals osv... idag upptäckte jag att jag hämtade hem en riktig SVAN!!! OJ OJ OJ så snygg han blivit under sommaren
Han mäter 164 i mankhöjd ( född maj-01) Är efter RobinZ-Tammerfors XX-Eudamon XX
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.