Hero
Trådstartare
Många av de killar jag dejtat har varit korta, flera stycken kanske 5 cm längre än jag (jag är 158) jag tenderar att föredra killar som inte har speciellt maskulina drag. De har dessutom haft andra drag som inte räknas som "standard snyggt" så som massor av fräknar eller väldigt smala osv. INGEN av dom har haft svårt att dejta, alla har haft långa förhållanden båda före och efter mig och ingen har någonsin nämnt sin längd som något som gör det svårt. Jag dejtade en kille som va knappt 165 med långt rött hår och skelögd som få. Vi fick ligga ungefär lika mycket
Jag vet att det finns alla möjliga exempel på killar utanför det normsnygga som får dejta och ligga. Ser dom på stan varje dag också. Mamma brukar ju säga ofta, jag såg en sån söt tjej och killen hon hade såg inge speciell ut. Du borde inte ha några problem alls att finna någon. Haha, men det kommer ju från min mamma också...varför skulle hon säga något annat ? Men dom som är normsnygga får förmodligen ingenting gratis, utan får jobba på det. OM dom inte har ett snyggt ansikte , då får dom mkt gratis på dejtingsidor...