STOR tvättkorg

Poxz

Trådstartare
Just en sådan är jag ute efter. Ni kanske minns de där "trädgårdskorgarna" som fanns förut som mätte över en meter på höjden ? Nåt åt det hållet storleksmässigt.

Någon som har ett tips på var man kan få tag i tvättkorgar som rymmer mycket?

Sv: STOR tvättkorg

..och jag med. Gärna en vit som ser lite gammal ut så att den passar in i sovrummet:laugh:

Rusta har stora tvättkorgar.. om ni tänker trädgårdskorg = plastlövkorg

annars kanske nån trädgårdsbutik har flätade korgar? så kan ni spraya dem och sy en bomullssäck att ha inuti för att skydda kläderna mot stickor..

Jag har sett tvättkorgar modell "lövkorg" på Åhlens, de ser ut som runda tunnor i textil och hålls upp av en insydd metallspiral. De kan tryckas i hop och knäppas ihop om man vill så att de blir helt platta, tror att de är ganska höga också.

annars kanske nån trädgårdsbutik har flätade korgar? så kan ni spraya dem och sy en bomullssäck att ha inuti för att skydda kläderna mot stickor..

Jag har sett tvättkorgar modell "lövkorg" på Åhlens, de ser ut som runda tunnor i textil och hålls upp av en insydd metallspiral. De kan tryckas i hop och knäppas ihop om man vill så att de blir helt platta, tror att de är ganska höga också.

Problemet är att jag tycker att det känns lite ofräscht att ha en tvättkorg i tyg eller något tygliknande material! Kanske lite överdrivet, men det känns verkligen som om själva korgen blir jättesmutsig då efter ett tag. Annars var det en bra idé!

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: inverterad
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 445
Senast: Ajda
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka