Stor knöl på benet!!? HJÄLP!!

ninno

Trådstartare
Detta gäller en beligsk vallhund som är 8 år. Sen 2-3 dagar tillbaka har han en stor ca 5x5 cm stor böld/knöl på benet, den är inte mjuk men inte hård heller.. inte som ben, men inte heller mjuk som en blåsa kunde vara.. svårt att förklara. :confused: Han är även i övrigt dålig i bakbenen pg.a. åldern... NÅGON som har en aning om vad det kan vara? Kan jag vänta till måndag med att ringa veterinär?

Tacksam för svar!

Sv: Stor knöl på benet!!? HJÄLP!!

Tror du kan vänta till måndag med att ringa veterinären om han inte är påverkad av den i övrigt (allmänt slö, öm just där osv).

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 069
Katthälsa Hej! Jag är ny här på forumet men tänkte att det kanske finns några kunniga och erfarna kattmänniskor här! Min katt kom in för 5...
Svar
4
· Visningar
3 718
Senast: Jenka
·
Hästvård Mitt stora kallblod har länge, eller iaf sen jag tog över honom ( lite över ett år sedan ) haft som en knöl på ländryggen, alltså som om...
Svar
4
· Visningar
1 533
Senast: fridiz
·
Hästvård Är lite osäker på hur jag ska börja denna tråd då det är den första jag startat här, men får ge det ett försök. För ett år sedan köpte...
Svar
13
· Visningar
1 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar