Stor kattlåda

Sasse

Trådstartare
Min katt har växt ur sin nuvarande kattlåda (~50 x 40 x 40) och jag behöver ha en större. Problemet är att jag inte hittar någon som har både tak, filter och lucka. Någon som har tips på var det kan finnas sådana kattlådor?
 
Sv: Stor kattlåda

B-Cats tror jag den heter, en shop som brukar sälja på kattutställningar. Har kattlådor med tak, filter och lucka som passar till maine coons. Jättestor!
 
Sv: Stor kattlåda

Det finns en som heter Paco Jumbo som är stor. Får ju inte länka, men den finns att köpa på nätbutiker. Dyr dock!
Annars kan du ju bygga in en vanlig plastback från t.ex Ikea i en HOL från Ikea (finns massor av andra bra lösningar om man inte vill ha en HOL) så får du allt i ett i en snygg möbel.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
358
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
597
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
35
· Visningar
747
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp