Stoppeklokke

Bandida

Trådstartare
Hvor har dere fått tak i stoppeklokke (tidtagarur) til å feste på armen? Jeg finner ingen steder, bare sånne man kan holde i hånden, og de kan man jo ikke ri med! Og til en fin pris? HJELP? :bow:

Senast ändrad:
Sv: Stoppeklokke

Ah! Der ja, takk for hjelpen. Ser at det er noen norske butikker som selger produkter fra Kefly. Da blir det en brukbar stoppeklokke på meg.

Jag har idag fått hem min nya fina terrängklocka. En Optimum time kallas också "The Classic Ultimate Event Watch", den gula med STOORA siffror. Köpte den via auktion på Ebay. Kostade inkl frakt 649 kronor......:banana:

En annan variant, en röd av lite enklare modell finns bl a att köpa på Färjestad Rid och travshop i Karlstad. (såg f ö att de har en webshop)

Mvh Pernilla, som nu hoppas på att våga rida lite fortare!!;)

själv kostade min runt 100 spänn ny, och funkar jättebra! (haha, men ni vill inte veta vad det är för någon! ;p)

Jennifer får vänta lite med en klocka. Hon vill ha en och jag förstår henne, Cinna har väldigt bråttom ute i terrängen. Samtidigt är det nyttigt att lära sig klocka i huvudet så hon får ge sig tåls ett tag till ;)
(Men känner jag Jennifer och mig själv rätt så köper någon av oss en rätt snart iaf :p )

:angel: Om du ska till Mantorp i helgen,så kan du köpa den direkt på plats.
Kefly ligger 10m från "Hamburgervagnen"& 50 m från starten:idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30