Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hvor har dere fått tak i stoppeklokke (tidtagarur) til å feste på armen? Jeg finner ingen steder, bare sånne man kan holde i hånden, og de kan man jo ikke ri med! Og til en fin pris? HJELP?
Jag har idag fått hem min nya fina terrängklocka. En Optimum time kallas också "The Classic Ultimate Event Watch", den gula med STOORA siffror. Köpte den via auktion på Ebay. Kostade inkl frakt 649 kronor......
En annan variant, en röd av lite enklare modell finns bl a att köpa på Färjestad Rid och travshop i Karlstad. (såg f ö att de har en webshop)
Mvh Pernilla, som nu hoppas på att våga rida lite fortare!!
Jennifer får vänta lite med en klocka. Hon vill ha en och jag förstår henne, Cinna har väldigt bråttom ute i terrängen. Samtidigt är det nyttigt att lära sig klocka i huvudet så hon får ge sig tåls ett tag till
(Men känner jag Jennifer och mig själv rätt så köper någon av oss en rätt snart iaf )
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.