Stoooort morr!!

FrontLine_

Trådstartare
Min hund är billig just nu.. högstbjudande får honom!!

Han har tuggat sönder i princip ALLA skor som finns här, och jag sörjer extra mycket mina röda stövlar...gaaahhhh:devil:

Vad gör man?? Man kan ju inte braka loss och skälla på honom nu för nu har han juine den blekaste vad som hänt.. Och han VET att det är fel.. Jag visade honom stöveln min och han fullkomligen kröp ihop av skam..

Någon fler som har problem:D?

Sv: Stoooort morr!!

Jag visade honom stöveln min och han fullkomligen kröp ihop av skam..

Det gjorde han knappast. Däremot märkte han antagligen att du inte var jätteglad på honom.

Vad man gör? Man drar en stor suck och går och köper ett par nya skor som man förvarar utom räckhåll för hunden.

Är han valp så lägg undan resterande skor och ge han nåt intressantare att bita på. Är han vuxen så kanske det är ren uttråkighet eller så luktar era fötter väldigt speciellt.:D:D

Trani - Såna där inlägg om småsaker som folk hänger upp sig på orkar jag inte ens med. Sen är ju faktist jag också så smart att jag vet att jag är tvungen att gå och köpa mig ett par nya skor som jag senare ska "gömma" för hunden. Däremot drar jag en stor suck när folk lägger sig i på ett sätt som bara verkar vara triggande.. förstår du vad jag menar eller ska jag vara med exakt för att du ska fatta vinken?

Scotty - Jaa han är åtta månader nu, och vi råkades lämna skorna framme så jag får helt enkelt kyssa dom hejdå och välkomna dom för soptunnan..:P

Jag vill bara tillägga en grej till. När min gammeltik var i den åldern så hade hon käkat upp en skinnfåtölj för mig så ett par stövlar hade nog jag hellre glatt mig åt att mista. Och då spelade det ingen roll för henne att det fanns massa olika grejor att tugga på. Var över 1 år innan hon slutade bajsa och kissa inne efter bara 3 timmars ensamhet tillsammans med sin mamma.
Det är hon till vänster på min avatarbild.
Hoppas det tröstar dig.
Carina

Senast ändrad av en moderator:

Jag vill bara tillägga en grej till. När min gammeltik var i den åldern så hade hon käkat upp en skinnfåtölj för mig så ett par stövlar hade nog jag hellre glatt mig åt att mista.
Hoppas det tröstar dig.
Carina

Haha jaaa det tröstar mig faktist lite grann..Då är det väl bara att hoppas på att han inte sätter tänderna i skinnsoffan..:)

Ännu härligare är det när man möts av ett berg sönderknaprade underkläder för ca 1000kr liggandes i hallen.

Brevid står tiken,3 år med tvättlappen i mungipan.

:mad:

Det gjorde han knappast. Däremot märkte han antagligen att du inte var jätteglad på honom.

Vad man gör? Man drar en stor suck och går och köper ett par nya skor som man förvarar utom räckhåll för hunden.;);););););)

Blev du lite mindre sur nu? :angel:

Gammeltiken Cindie kan fortfarande ta trosor ur min tvättkorg och bita sönder eller hålla på att slicka på dom. Hon blir 14 år den 15 mars.

Det var mer det där svaret som gjorde att jag blev lite sne.. Jag var nämligen lite ironisk när jag skrev inlägget, och bara av ren vana så tjuter man till när folk kommer med inlägg som inte verkar allt för trevliga. För seriöst, det är ju mer vanligt att folk söker något att hacka på här på buke, än att faktist bara prata.. Förstår du?;)

Med andra ord.. Mitt tålamod för människor som inte gör annat än att klaga är lika med noll..

Så, inget illa menat till dig..

Liknande trådar

Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 537
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 575
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka