Stolt och glad mamma!

nevin

Trådstartare
Måste bara berätta om min underbara son! Han brukar normalt glömma bort de flesta dagar som man kan fira, om ingen påminner honom om det samma dag då:angel:

Men idag kom han susandes på mopeden, drog av hjälmen (och inuti den fanns det en kille jag knappt känner igen, han var LÅNG, stark och snart VUXEN :eek: ), sedan lyfter han på sitsen och halar fram en ask choklad och säger att den är till hans mamma - som ju är JAG :love: :love:!!! Han stannade på mat, lite umgänge och susade sedan vidare till sin flickvän sedan nån månad tillbaka.

Jag är bara så GLAD för min fina son, som börjar bli så stor och vuxen:love:
 
Sv: Stolt och glad mamma!

Kan du tänka dig att min ettåring var iväg till affären och köpte en Soda Stream åt mig? Pappan vägrar erkänna att han hjälpt till med bedriften, så jag är minst lika impad som du över vad barnen blir stora fort :eek: :D
 
Sv: Stolt och glad mamma!

Ååå vad härligt! JAg blev också glatt överraskad igår: När jag satt och lirade lite på datorn kl 20 kommer plötsligt sextonåringe sonen in med en rabarberpaj han bakat och en kanna vaniljsås! Sen stannade han och fikade och pratade i två timmar och åkte sedan hem till sin pappa igen. Det var den finaste morsdagspresent jag nånsin fått!
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 230
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 723
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp