stolt ägarinna!

Rouise

Trådstartare
kan inte tro det!!!
2:a segern i rad!

våran 4½ månaders am cockervalp var på sin andra utställning och tog sin andra raka seger i valpshow(4-6 månader tror jag det är...)

han är helt fantastisk.jag vill inte knöla med honom nu när han är så liten med att flytta ben osv, så tänkte att han får stå som han står tills han växer till sig lite och vänjer sig med utställningar..
ha, jag behövde inte oroa mej med en godis framför nosen och en hand under rumpan så ställde han upp sig helt perfekt helt utan min hjälp :love:

är så glad!!:D

dessutom så vet alla "stammisarna" i klubben vem bruno är och vi kan inte gå två steg innan nån kommer fram å vill klappa och kela osv..
(Bruno delar mer än gärna ut många pussar ;) )

Sv: stolt ägarinna!

Vad härligt!
GRATTIS!

Men...du kan ju inte skriva en sån här tråd...o sen får vi inte ens se på underverket...ajjabajja!! :mad::p

Vad härligt!
GRATTIS!

Men...du kan ju inte skriva en sån här tråd...o sen får vi inte ens se på underverket...ajjabajja!! :mad::p

haha aj då.. det har du rätt i:P

kan tyvvär inte bjuda på så bra bilder för kameran är ur funktion men här är några iaf :P

första utställningen:
14585013.jpg

14585014.jpg

Grattis, vad roligt! Kanske en blivande stjärna :idea::D

tack :D

haha vi får väll se vart det leder
nej men är så glad nu med att kunna komma ut på utställningar igen och ha en hund med utstråling

(det har hans mormor också men henne har vi opererat bort livmodern på så henne kan vi inte ställa mera, det är synd för hon älskar att visa upp sig)

:bump:

Kastrerade tikar har generell dispens vad gäller tävling / utställning, så det är inget som hindrar att ni ställer ut henne om hon gillar det!
Och grattis till snygga barnbarnet också! Vad kul att det gått bra hittills!

Kastrerade tikar har generell dispens vad gäller tävling / utställning, så det är inget som hindrar att ni ställer ut henne om hon gillar det!

Och grattis till snygga barnbarnet också! Vad kul att det gått bra hittills!

jasså det hade jag ingen aning om.. ska ta och kolla upp det lite mer noga :D

tack

Ett stort Grattis till din vackra hund. Han ser jättefin ut!! :)

Jag är så glad för min lilla tjej också och mycket stolt. Min greyhoundtik Maya 1,5 år har 3 Cert, 1 Cacib, 2 BIM och ett bästa tik 2:a på tre utställningar. :)

Hon är också världens goaste och snällaste tjej.

Ett stort Grattis till din vackra hund. Han ser jättefin ut!! :)

Jag är så glad för min lilla tjej också och mycket stolt. Min greyhoundtik Maya 1,5 år har 3 Cert, 1 Cacib, 2 BIM och ett bästa tik 2:a på tre utställningar. :)

Hon är också världens goaste och snällaste tjej.

oj det var verkligen inte illa!
Grattis till er :)

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 763
Hästvård Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Svar
20
· Visningar
2 555
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka