Stockholmare!

Jag hänger också en del i Stockholm och ses gärna om det passar med datum :)
Är tveksam till "härlig", men jag har hund och kan väl alltid tråka ut någon med nördiga detaljer om dem. Har svårt att säga r pga småländsk härstamning, men brukar kunna prata en del ändå.

Då är vi minst två som bor i Sthlm och har svårt med r:en :D

På förekommen anledning (som en del av er säkert har följt) så har största delen av min umgängeskrets försvunnit ur mitt lilla liv, och mitt sociala behov kryper i mig. Finns det några härliga Stockholmare där ute som kanske känner samma sak? :) Jag tänkte när jag satt ensam i lördags kväll, att jag kan ju inte vara den enda som önskar att jag hade lite fler människor i mitt liv? För en minut sörjde jag det faktum att jag saknade likasinnade, tills jag snabbt förstod att jag måste anstränga mig lite för att finna dem igen :idea:

Är det kanske dags för en Buketräff för oss som önskar utöka vårt sociala nätverk?

Jag hoppas att detta inte bryter mot forumreglerna :o
Presentation: Himla trevlig Kungsholmsbo strax under 30 med en svaghet för bubbel, julafton & skogen.
Hundägare, karriärdriven, barnslig.

:D

Jo för fan! Gillar dock inte att hänga i skogen så mycket ;)

Men alltså, hur kan det organiseras buketräffar i Stockholm när jag just flyttat till Bollnäs! :mad:

Bor när jag är 'hemma' i Årsta. Kattägd, icke-härlig sciffy fan, newsjunkie historieälskare som sitter inne på totalt onödigt kunskap. Och som älskar all mat (förutom koriander) allt för mycket. Har söder om söder dialekt enligt andra, själv pratar jag rikssvenska!

Jag pratar också rikssvenska enligt mig själv men ingen utanför Stockholm håller med :D Är uppväxt till viss del i Årsta :)

Buketräffar är urtrevliga! Jag var med på en här i Sthlm för ett par år sen :) Vi åt middag, ett par av er följde med vidare ut och festade på ankaret :D Kan dock för mitt liv inte minnas vilka nick det var, eller vilket nick som hörde till vems ansikte.

Kanonkväll var det i vilket fall som helst, så blir det en kommande Buketräff hakar jag gärna på:banana:

Kan ju lägga in en liten presentation också.
Är strax över 30, bor ensam på söder, gillar utomhusträning och har ett gäng hästar som jag hjälper till att rida på helgerna. Gillar böcker, älskar att resa och äter lite för ofta på Shanti.

Låter som vi är rätt lika du och jag :) Förrutom att jag inte rider längre :D Saknar det ibland dock.

hänger också gärna m på en träff om det funkar med datum (vet av erfarenhet sedan förra gången jag försökte vara med att det var helt omöjligt att få ihop det för mig :( )

Buketräffar är urtrevliga! Jag var med på en här i Sthlm för ett par år sen :) Vi åt middag, ett par av er följde med vidare ut och festade på ankaret :D Kan dock för mitt liv inte minnas vilka nick det var, eller vilket nick som hörde till vems ansikte.

Kanonkväll var det i vilket fall som helst, så blir det en kommande Buketräff hakar jag gärna på:banana:

Jag har varit på två tror jag! En där vi käka nånstans på söder, men då var jag 19 :D Och en på pick-nick i Rålis men det var också typ 5 år sen.

Är på väg hem från jobbet nu, återkommer med förslag på datum under kvällen!

Jag är mer än gärna med på en träff! Önskar en lördag pga häst.

Jag är en otroligt härlig skåning i exil (så jag blir väl nummer 3 som inte riktigt fixar r:en som 08orna tkr att man ska ;)). Bor ensam i hässelby strand (i min lägenhet alltså. Jag har grannar o sådär..) och jobbar som gymnasielärare.

Jag dricker alkoholfritt men jag är kul ändå! :)

Ehm...jag bor i Stockholm, men är väl inte direkt någon buke-veteran. Får man hänga på ändå? :o

Inflyttad norrlänning, 30 år, gift, kattägare, vegetarian, just nu nykterist p.g.a. gravid. Lever en hästlös tillvaro för tillfället, gillar böcker, jobbar som lärare. Bor i Bromma. Är allmänt awesome.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka