Stockholmare, djursjukhus

_Runaway_

Trådstartare
Vet inte om jag har lagt tråden rätt. Bara fick en tanke igår när jag satt och funderade lite. Vart åker ni Stockholmare när hästen blir akut dålig på natten/helgen och behöver komma i vård på djursjukhus? Strösmholm har väl alltid öppet, men finns det närmare alternativ (tar drygt två timmar med hästtransport)? Har Ultuna öppet? Eller vad gör man?

Sv: Stockholmare, djursjukhus

Ultuna har enligt hemsidan öppet 8-23 för akuta fall. Annars är det Strömsholm som gäller.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 876
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 843
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 824
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka