Stigläder som matchar Amerigos bruna...

feel

Trådstartare
Letar stigläder, det ska vara webbers/dressyrläder/t-spänne (ja ni vet hurdana jag menar ). De ska matcha Amerigos ganska mörkt rödbruna färg. Rider med ett par svarta Prestige nu men de har börjat gå sönder samt att de har lämnat riktigt fula märken på alla sadlar så Prestige går bort. Vilka andra märken kan tänkas passa? Det är inte så jättenoga med nyans men de bör inte vara för ljusa iaf.

Jag har ett par equipe till min. :-) Fast... jag är nog inte helt nöjd med dem, de funkar det skajag inte säga något om och de töjer sig inte vilket en del enkla läder gör, men det är inte t-spänne på utan nåt mer klumpigt och den som ligger för spännet glider ibland upp när man måste hålla om mycket. Men färgen är spot on ;-)

Liknande trådar

Utrustning Ja, jag får väl inse att jag ridit i svarta färgskavande stigläder lite länge nu i min lite äldre Stubben Edelweiss NT deluxe. Nu när...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: EZMK
·
Utrustning Behöver tips på bra BRUNA stigläder med T-spänne s.k webbers. De får inte färga av sig på sadeln. Provade Hööks bruna i 8 dagar och det... 2
Svar
27
· Visningar
7 643
Senast: poloplayer
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 372
Senast: Wera
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka