Stigbyglar till show?

Sv: Stigbyglar till show?

Ja tråden kom lite vilse...:D men om du kan tänka dig att köpa från tex USA så kolla ebay där finns massor av kul saker.

Surt bara när man inte har några pengar...:cry: Men när jag blir rik ska jag beställa en MASSA grejer från USA! :banana:

Jag sprang på dem när jag hittade min rosa sadel, det var samma försäljare så jag bara sökte vidare i deras sortiment. Men man borde kunna söka på stirrups.

Jo eftersom du fick fram länkar tilll nästan allt som har med western
att göra bredvid:idea: Stirrups?

//Gilly

Om man går in på ebay.com och går in på sportgods i menyn på vänsterkanten, sen på equestrian och där står riding-western, sen kan man söka sig vidare där.

Tänkte bara fråga lite snabbt, eftersom att ni pratade om ebay :angel: Vet nån någon bra sida där som det finns snygga tävlings/show kläder på? :bump:

Liknande trådar

Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 931
Senast: Seabaz
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 306
Senast: Red_Chili
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka