Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de brukar leta sig ut förr eller senare, ibland kan det bli lite vätskebildning runt dem och då är de lättare att få ut.Visa bifogad fil 115818 Jag undrar också oöm små trästickor kan gå av sig själv?
Man kan sätta den klistriga delen av ett plåster på. Ett sånt äldre plåster med väv, inte de nya tunna sorterna.Visa bifogad fil 115818 Jag undrar också oöm små trästickor kan gå av sig själv?
Den sitter lite djupt i huden och det gick inte att få bort den. Även sådana stickor kan väl ploppa ut?Ja, de brukar leta sig ut förr eller senare, ibland kan det bli lite vätskebildning runt dem och då är de lättare att få ut.
Den sitter lite djupt i huden och det gick inte att få bort den. Även sådana stickor kan väl ploppa ut?
Folk med granatsplitter i sig, upplever ibland att splittret letar sig ut. Många, många år efter kriget.Den sitter lite djupt i huden och det gick inte att få bort den. Även sådana stickor kan väl ploppa ut?
Folk med granatsplitter i sig, upplever ibland att splittret letar sig ut. Många, många år efter kriget.
Så en enkel liten trästicka kommer ut. Jag lovar
Jag ägde en kaktus som kallades flyttlasset. De hade tunna taggar med en krok längst ut. Lyckades svepa förbi med tummen, lite väl nära. Plockade sen små taggar i 4-5 år, vid nagelbandet.Ett ex sen lååååång tid tillbaka fick upp en ganska rejäl glasbit ur armen helt plötsligt. Enligt honom så hade han råkat krossa en ruta nästan ett år tidigare, och trodde han hade fått ur allt glas. Han hade inte känt av den alls, mer än dagarna innan den kom fram i form av en ömmande knöl på armen.